Trøndelag Bomveiselskap | Fv 714 Lakseveien

Fv 714 Lakseveien | Kundeservice | Min side

Min Side relaterte spørsmål og svar

Hvordan kan jeg sende inn en henvendelse via MinSide?

Logg inn på MinSide og velg «Opprett sak» for å sende en henvendelse. Legg inn tittel og velg type, skriv så hva saken gjelder under Tekst. Du kan også legge til vedlegg. Klikk så «Send».

Du vil motta varsel per e-post når din henvendelse er besvart. Svaret vil ligge under sakoversikt på MinSide.

Hvor finner jeg oversikt over mine faktura og betalingsopplysninger?

Dersom du har avtale, så finner du oversik over dine fakturaer og betalingsopplysninger på MinSide.

Klikk på avtalen det gjelder, f.eks Avtale 1. Dine siste fakturaer vil da ligge nederst på siden. Der vil du også finne betalingsinformasjon. Ved å trykke «Vis» kan du få opp fakturabilde, passeringer og eventuelt bilag med momsrefusjon.

Hvordan sier jeg opp avtalen min?

Oppsigelse må sendes skriftlig, via Chat eller epost. Brikken må returneres for refusjon av brikkedepositum. Brikken kan leveres til en av våre servicestasjoner eller sendes i retur til oss.

Dersom alle brikkene tilhørende avtalen er levert inn, så vil avtalen automatisk avsluttes.

Hvordan fjerner jeg et kjøretøy fra avtalen?

Logg inn på MinSide. Du kan fjerne kjøretøy fra din avtale ved å klikke på den røde boksen ”Fjern Kjøretøy”. Fyll inn hvilket kjøretøy det gjelder og klikk så på «Fjern».

Merk at brikken fortsatt er aktiv og du kan bli belastet for passeringer med brikken. Brikken må derfor fjernes fra bil.

Ved å returnere brikken til oss vil avtalen på kjøretøyet bli avsluttet og brikkedepositum bli refundert. Brikken kan da leveres til en av våre servicestasjoner eller sendes i retur til oss.

Ønsker du å benytte brikken i annen bil kan du ta vare på brikken og gjenåpne denne på nytt kjøretøy.

Hvordan henter jeg ut passeringsdetaljer?

Passeringsopplysninger kan hentes ut på MinSide.
Klikk deg inn på avtalen det gjelder. Dersom du ønsker passeringer for en bestemt periode klikker du på «Vis passeringer».
Ønsker du passeringer tilknyttet en faktura klikker du på «Vis» under aktuell faktura.

Hvordan legge til en bil på eksisterende avtale?

Logg deg inn på MinSide. Gå inn på eksisterende avtale og trykk på boksen ”Legg til kjøretøy” Skriv inn informasjon om kjøretøyet og trykk lagre.

Ønsker du å bli fakturert separat for den nye bilen, gjør du som følger:

Avtalen er gyldig fra dagen du inngår avtale selv om du ikke har mottatt brikke ennå. Det tar normalt 7- 10 virkedager fra du tegner avtale til du mottar brikke i posten.

Hvordan endrer jeg bilnummer?

Du kan enkelt endre bil via MinSide, husk å foreta endringen innen tre virkedager.

> Logg deg inn på MinSide.
> Klikk på den lyseblå boksen «Endre kjøretøy».
> Fyll inn relevante data og klikk «Fullfør».
> Bilendringen er registrert.

Glemt passord? Få det tilsendt passordet på epost.

Jeg har ikke mottatt e-post med passord, hva skyldes dette?

Det kan ta litt tid før du mottar passord.

Dersom du ikke mottar e-post kan det tyde på at e-posten har havnet i spam-filteret ditt (useriøs e-post), eller det er registrert en annen e-postadresse på din avtale.

Ta kontakt med oss pr chat (hverdager 08.00-16.00) for å registrere din nye e-postadresse.

Hvordan endrer jeg adresse?

Har du avtale, kan du enkelt endre adresse via MinSide:

> Logg deg inn på MinSide
> Klikk på den brune boksen «Endre profil».
> I feltet «Fakturaadresse» fjerner du din gammel adresse og legger inn den nye.
> Når dette er gjort, klikker du «Lagre».

Det er ikke et krav at bileier må være den samme som avtaleinnehaver. Avtaleregisteret vårt er av den grunn ikke koblet opp mot opplysninger i Folkeregisteret eller Motorvognregisteret.
Har du ikke avtale, er det ikke mulig å endre fakturaadresse. Vi innhenter opplysninger fra Motorvognregisteret på bilens eier.

Jeg har glemt kundenummer og passord, hva gjør jeg?

Du kan få tilsendt passord og kundenummer her.

Deretter fyller du inn enten kundenummeret ditt eller e-postadressen din, innloggingsdetaljer vil da bli sendt.

NB! Har du byttet e-post siden du tegnet avtale, eller ikke har registrert en e-postadresse på avtalen, anbefaler vi deg å ta kontakt pr Chat (hverdager 08.00-16.00). Vi kan da registrere din nye e-postadresse slik at du får tilsendt innloggingsdetaljer.

Hvordan logger jeg på MinSide?

Logg på MinSide, legg inn brukernavn (samme som ditt kundenummer) og passord.

Hvis du ikke har brukernavn og passord, se spørsmål og svar under «Jeg har glemt kundenummer og passord, hva gjør jeg?»

© Vegamot | Kontakt oss